Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Jag har varit dålig med uppdateringen..igen.
Och jag har dåligt med läsare. Var uppe i 8 läsare för någon vecka sedan, men nu är det tillbaka till 3-4 läsare per dag. woho för er och för mig! jag är så intressant :)

Det går bra för mig just nu. Var på Willys i måndags och pratade lite, och tydligen så kommer jag vara deras enda extrajobbare i vår vilket kommer betyda en hel del timmar hoppas jag på. Bland annat imorgon och på fredag, och torsdag och fredag next week. Pengar!! Och sen så ska de lära mig att ha kassaansvar, vilket innebär att jag ska se till så att folket i kassan får rast när de ska, räkna kassorna och låsa på kvällen, samt fixa växel till kassorna och lite annat sånt, när inte kassachefen och de andra kassaansvariga är där. det är stort! jag vet inte om jag vågar riktigt, det blir en utmaning med så mycket ansvar. men det ska bli kul och lärorikt! :D

Har även kommit igång med fotbollen igen och det känns riktigt gött! Var på läger i danmark i helgen och det var sjukt kul. Jag har en bra magkänsla, jag tror det kommer gå bra för oss i år! Nu sitter jag här efter att ha tränat ikväll och det värker i benen och ryggen. Det är hårt att spela fotboll!

Nu ska jag snart däcka i sängen. Ska bli skönt.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback