1 februari 2011

Hej my dear bloggläsare.

Jag är totalt värdelös på att uppdatera här. Men det visste vi ju redan.
Gjorde om min design lite, i hopp om att det ska ge mig lite extra anledning till att skriva.. men då mina skills på att göra bloggdesign inte är de bästa så vet jag inte om det hjälper. Jag kanske helt enkelt inte är född till att blogga? Jag kanske är bra på nåt annat? Alla är väl bra på nåt? Eller?

Det har i alla fall hunnit gå ett tag, eller två, sedan jag bloggade sist (beror på hur långt ett "tag" är!). Och det har hunnit hända en hel del den tiden. Vilket är tur, för annars hade jag ju haft det väldigt tråkigt, om det aldrig hände något.

För tillfället sitter jag i köket i Haus Astrid, precis som förra gången jag skrev. Dock är jag inte ensam den här gånge. Mattias och Edvin blond håller mig sällskap. (varför han heter Edvin blond är vi inte många som förstår då han inte är blond, men när det bor två Edvin i samma hus och den ena faktiskt är mer brunett än den andra så blev det att Edvin blond, som inte har lika mörkt hår som edvin brunett, fick heta just Edvin blond. Logiskt?).
Mattias är i full gång med att steka pannkakor, och han placerade precis tre tallrikar på bordet, vilket ger mig en vag känsla av att man kanske kommer få smaka en bit? MUMS isf =)

YES jag hade rätt. Nu är det pannkaksdags, skriver mer sen!

PUSS bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback