Redan torsdag igen

WAAZAAA! HEEEJ!

Ligger i soffan, rastlös och uttråkad. (Ledsen bloggen, du var min sista utväg till några minuters extra underhållning).
Var hos doktorn tidigare idag och fick stränga order om att jag ska vila i två dagar, så här är jag i soffan där jag suttit/legat sen kl 11 i förmiddags, med undantag för en 20 minutare i köket då jag fixade mig lite mat. Börjar redan bli lagom trött på det, är inte SÅ sjuk att jag har tålamod att bara vila, men tillräckligt sjuk för att jag skulle gå till doktorn. Har dragits med halsont i över en vecka nu, och även en inflammation i ögonen sedan i söndags, så kände det var dags att få ett slut på skiten. Fick nån medicin för halsen hos doktorn, men den bästa medicinen var vila. Vilket jag har försökt göra de senaste dagarna, men inte varit särkillt bra på. Jag har jobbat, varit på stan, och till och med varit ute en stund i tisdagskväll. Ung och dum. Men nu ska jag bli frisk!

Kaj, KAJJAN, Kajsa, KAjBaJ (kärt barn har många namn) var och hälsa på mig förra veckan. Det var kul. Hon är snäll hihihi. Men hon har också blivit sjuk/förkyld? Vi är visst inte så starka som vi önskar, klenisar är vad vi är :)




Nu ska jag återgå till att göra ingenting. Ska bli kul, längtar redan.

Hörs när jag fått tillbaka mitt liv, TJIIIING

Kommentarer
Postat av: din kaj

saknar dig massor

2011-02-06 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback